piątek, 31 sierpnia 2012

Kto odwiedza mojego bloga ?


Z okazji dnia bloga nowy wpis :) Tym razem zamieszczam, pochodzące ze statystyk, zestawienie odbiorców mojego bloga. Choć nigdy nie było to moim zamierzeniem, na mój blog wchodzą osoby nie tylko z Polski - co mnie bardzo cieszy :) Na zdjęciu podbarwione na zielono kraje z których zanotowano wejścia na mój blog. Najwięcej oczywiście z Polski, dlatego Polska zabarwiona jest na najciemniejszy zielony.


Aż się łezka w oku kręci - mój pierwszy wpis pochodzi z dnia 15.05.2011 :)
Poniżej zestawienie wraz z wykazem krajów, systemów operacyjnych i przeglądarek :)






ilość wejść na stronę i ich rozłożenie w czasie :)



najczęściej przeglądane posty :)


witryny, z których najczęściej łączono się z moją stroną :)
i najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz